Wednesday, July 9, 2008

:::MONOchrome:::~bagai menela'ah di bawah cahaya gasolin~


teringat zaman kecik~kecik dulu di kampung..
nak membaca memalam pon kena pakai lampu gasolin...
arwah tok selalu taruk minyak, pasang mentol diperbuat dari material mcm kertas tuh(ntah apa namanya) dan pam lampu gasolin sampai dia menyala terang....
di bawah lampu itu lah aku kadang2 menelaah atau baca novel cerita seram Tamar Jalis..hehehhe..seronoknya zaman kecik2...
tapi bebudak zaman sekarang dah tak merasa benda2 dan suasana macam tuh..

1 comment:

Boogey said...

Saya suka gambar reformasi tu. Composition yang menakjubkan. Moment yang sukar ditemui. Imej yang tak memerlukan editing.