Thursday, March 19, 2009

.::WeDdinG::.~ BiLa aKu RiNDukAn pErKAHwiNan~

aku rindukan perkahwinan...
dah lama aku tak shoot wedding ceremony...semua gara-gara aku yang sibuk dengan tugasan lain hingga terpaksa meminggirkan sementara shoot wedding nih...since jan 09 arituh, beberapa rezeki terpaksa ditolak...bukan senang nk shoot, spend masa editing album, hantar kedai, framing etc!!!aku dapat bayangkan mana2 fotografer yg dh mmg jadikan wedding nih sbg mata pencarian utama/profesional, sure sibuk mengejar deadline!

tambahan bulan april nih aku mula menjawab kertas peperiksaan akhir aku bagi 1st year nih..
Photobucket

tapi bulan may,jun maybe aku dah tak sibuk kembali dan harap2 aku dapat beberapa job kahwin..arituh ada jugak yg bertanya aku samada lapang/tak bulan 5,6..ermmm..hope ada la peluang aku...
tak kisah,jadik stringer ker,dpt direct job ker, janji aku nak amik gamba kahwin sebab aku enjoy...dan banyak yang aku perlu belajar lagi dlm wedding photography nieh.insyaAllah selepas final april nih, aku nak 'mengaji' dgn sifo aku tentang beberapa teknik finishing the album, creativity on editing dll...aku lemah beb bab2 nih esp. fotografik.
Photobucket

arghhh...rindunya aku nk shoot muka2 groom and bride!
rindunya aku nak main2 shutter dan kelam kabut ke sana kemari dlm rumah pengantin...rindunyaaaaa....
Photobucket

aku tak sabar nak abiskan belajar aku nih, tapi 2012 esok baru TAMMATnya..adehhhhaaiiiii...lambatnyaaa...sabor ajerla chorrrr......

aku pon dah makin sibuk skrg..exam just around the korner jer....
doakanlah aku succes..

p/s gambar wedding di atas gambar koleksi aku unreleased 2008..
gbone

4 comments:

fiziskandarz said...

hey hey hey.. haven't heard from u in a while now.. anways all the best with ur study :) and also hope u got a lot more photography jobs ;)

gbone said...

thanks iskandar...yo lah..since we're all switched from fotopages back to own blog,looks like we are hard to hello each other..no prob.hope we can alwiz keep in touch..gud luck to you too...

Anonymous said...

xpe2..mase ni rest dlu..nanti dah masuk job wedding banyak sgt bru x ckup tangan..hehe

btw, good luck in ur exam nanti! =]

Anonymous said...

u r right gbone...wedding photography mmg susah...tapi itu yg bestnya...kekalutan itu yg membuatkan wedding itu unik...i simply love it...yeahhh