Monday, January 25, 2010

~MaAfkAn NatRaH~

Photobucket

bacalah...
biarlah kesah ini jadi pengajaran kepada kita semua..
sedih pon ada,tp nak buat macamana..
jangan lah kita terlalu angkuh, berlagak, meninggi diri, celupar, sombong, bongkak,menghina org lain dsb perkara buruk lain...
itu baru Allah bayar cash di dunia,akhirat besok macamana la yer?walahualam..
ingat,
Allah Maha Besar!

aku pn nk amik kesempatan kepada rakan-rakan,aku dgn ini nak memohon maaf jika ada kesilapan dan kesalahan serta tuturkata tidak baik yg pernah aku lakukan kpd kalian!!!
harap kalian maafkan aku ye...:(

p/s aku amik dr fotowarung..thanks/credit to bro bazuki.

4 comments:

JiMi said...

thats rite bro..mcm lagu spider : lu kaya ada kaya lagi..lu hebat ada hebat lagi..

most of all.. ingat yang Maha Kaya dan Maha Hebat..

mana diaorg nak pegi bagus@ sgt..dalam kubur jugak akhirnya bro kan..

aku pun sama la..mana salah silap harap dimaafkan..

miezanz said...

bro epoi: aku pown nak mintak mahap sebab aku antara kawan2 hang yg panggil hang dengan nama M*M*K... ampun kan aku bro....

gbone said...

thanks sbb mahapkan aku...
akupon sentiasa maafkan kenkawan semua...

Silverian said...

Bak rangkap lagu Sweet Charity.....SAMA SAMA MERASA...

Bila makan garam tentu masin kawan/ Bila makan gula tentu manis kawan/ Orang kaya @ orang miskin sama saja akan merasakannya/ Janganlah engkau lupa diri/ Perhatikan sanak saudaramu/ Hidup di dunia banyak dugaannya/ Amalan budimu akan menemani.....