Thursday, January 20, 2011

~rEhat-reHAt di ruMah~

hari ini cuti sambut thaipusam...kalo zaman aku sihat dulu,pukui 6 lebih lepas subuh,aku dah pegi ipoh ke gunung Churoh(area depan taman DR Senivasagam) untuk shoot Thaipusam punya momen dan sambutan..tapi dh 2 thn aku sengaja melepaskan peluang..sebab kesihatan aku.buatny amasa aku shoot,aku tumbang,sapa la agak2 nya nk tolong aku,rescue aku..tambah2 bila dikelilingi geng2 'black metal' yg tengah 'high' tu...heheheheheh..biorlaaaa...so,sb nk lepas geram,saja aku post balik gambo anak aku bawah ini,untuk KONONnya menyamai momen yg sama bila kaum India yg mandi masa thaipusam tu..ekekek...
Photobucket
hemmm..buhsan juga cuti xde buat mende....assignment pon alhamdulillah,dah siap sepenuhnya..tinggai 1 jer lagi..tu pon simple pya..godek2 aku post jerla gambo2 aku yg belum sempat aku post sebelum neh..tapi dalam versi monotone..
layannnnnnnnnn..
Photobucket
~sentinel~
Photobucket
~musang tiada berjanggut~
Photobucket
~training~

p/s dapat mesej dr Achik(adik wife) kata yg dia dh admitted Colombia Hosp.Puchong,sebab dh bukak 3 cm..hari ini meybe bersalin la tu...esok kerja,mybe sabtu bru ke KL kot..insyaAllah..

No comments: