Monday, April 25, 2011

~aPa AdA di RaK buKu aKu?~

Photobucket
Digital Camera Magazines..dr thn pertama keluaran smpi skrg...
Photobucket
selain DCM ada jugak DigitalSLRphotography dll..
Photobucket
some photography books..
Photobucket
bikers & musics
Photobucket
Photobucket
interior design(ID-into the design)..suka tgok gambar2 dalaman rumah org...koleksi ID plg banyak..rm13 seketul...
Photobucket
history...
Photobucket
travel ...
Photobucket
zaman main kereta dulu..sama jgak..dr start keluaran,tapi aku stop beli bila aku pn dh tak main kereta..esp.bila zaman Saga turbo aku dah RIP..

dan..yg ini paling membuatkan aku tersengguk-sengguk bila membacanya...dgn tebal beratus pages, bahasa inggeris lagik(teman udohler lidah mkn tempoyak)...ekekek...
Photobucket

itulah genre2 buku,zines, yg jadik peneman dikala aku buhsan(kecuali yg bawahhhhh..hahah)...actually kalo zaman kolej dlu,zaman bujang,aku ske layan novel2..komik2 anime,manga...tapi skrg udoh anak 3 mcm dh tak logik plak kalo aku still baca...ekekeke...