Friday, April 24, 2009

::AdAkaH tERLalu aWaL buAtKu?::

Photobucket
gambar 'tika malam masih muda' di atas di ambil beberapa hari sebelum aku admit ke hospital
lokasi: rooftop KintaCity


AdAkaH tERLalu aWaL buAtKu?
~untuk aku meraikan kegembiraan bahawa hari ini hari terakhir final exam USM aku utk thn ini?seronotnyaaa...harap2 tak jumpa dah paper semester ini pada sem.depan...petang tadi sempat pekena teh dengan kawan2 seperjuangan...doakan semoga semua succes!!!

AdAkaH tERLalu aWaL buAtKu?
~untuk aku berjumpa kawan2 sepejabat yg semua aku sayangi?Yaaaa...minggu depan aku akan bekerja semula..tamat sudah 'unrecorded leave' & MC aku..lagi pon aku dah kembali sihat,insyaAllah..dengar cerita Boss aku DSP Lam akan bertukar dan akan diganti dengan boss baru on this May...siapa?tunggu....jgn bagi aku sakit jantung sudah..hahaha...sifu aku Waq,kita jumpa di kantin nanti..ekekek...

AdAkaH tERLalu aWaL buAtKu?
~untuk aku quit dalam arena photography???almaklum..dh macam tak larat nak pegang kamera dan lens2 berat...dh tak macam dulu wooOoooo...stamina nk kena kontrol.makan pon dh kena kawal giler2...beratbadan pon dh turun mendadak nih...ilang 7,8 kilos dlm masa 3 minggu jerrr!!job sepupu aku dan kawan2 aku yg nk kawin on May & Jun pon dah aku tolakkan kat orang...serius!!! pada aku duit doesn't matter..dah xde rezeki utk aku,cemana nk buat lagi...drpd rumah pengantin dok kecoh tolong aku kot2 aku pengsan kat majlis???is it risky?so better aku play safe...nyawa lebih penting drpd segala skrg..ekekek..namun harap2 kekuatan dan azam bersarang kembali nanti...Allah maha Adil kan?

AdAkaH tERLalu aWaL buAtKu?
~untuk aku buat keputusan kensel percutian ke Phuket on July bersama2 family???..alah..tiket flight dah ku beli masa Matta fair arituh...cemana nih?aduhhhhhhh....kesian la plak kat depa...
takkan pasal aku depa nk korban semua tuh?

AdAkaH tERLalu aWaL buAtKu?
~untuk aku buang semua makanan kegemaran aku??sekarang dh takbleh makan benda2 kolestrol..
contoh mcm seafood,daging merah,telur...juga makanan bergaram, bermanis, berlemak,bergoreng...
aduhhhh..letih mcm nih....no more KFC, MCD, Pizza..Nasi Wonggey,sotong, Mee kari etc....
semua sedap tu!!!!!abis nak buat macamana....nak kena masuk hospital semula, langgarkan ajerla pantang2 tu.......
abis aku nak makan apa weh???tak kesian ke?
kesianlah pada diri sendiri....susah,tiada siapa yg bleh tolong...

Allah,kuatkanlah keimanan diriku..janganlah bagi aku jauh dariMu..

5 comments:

azim.zainudin said...

alhamdulillah. syukur.
gws bro.

miezanz said...

yang pastinya bro.... tidak terlalu awal utk re-union SOLITARY DEATH 1st May nih....

Anonymous said...

Arghh... ku masih x mengerti...
ko ni yop.. buat aku sedih laa...

Anonymous said...

syukur alhamdulliah...
kawanku masih boleh ber'blog'
syukur..
ok... nk mai penang ka..?

Unknown said...

takziah atas ujian yg menimpa dan alhamdulillah kerana ko makin sembuh...maaf bro lama aku x melawat ko sampai aku x sedar ko sakit...aku sendiri pun kena operate gak bulan 1 ari tu...sampai sekarang aku masih lagi mendapatkan rawatan susulan...aku ada batu karang la...
yg dasat2 tu guru2 aku tu...anak murid ni biasa aja la...masih belajar lagi...ko apa projek terbaru sekarang...dah sihat sepenuhnya ka utk menembak semula