Monday, August 16, 2010

.:BiLA OpAh,mENAntu & CucU mEnYonGket:.

menyongket--dalam bahasa org perok(parit piyor punye) membawa maksud berjalan-jalan.ekekke..ia tiada kena mengena dengan aktiviti membuat kain songket.

Photobucket
Photobucket
sapa2 yang normal, xtvt paling seronok ialah kalo dapat pegi tepi laut..
umah aku di ipoh jauhhh dari laut...paling dekat pon ke teluk batik, dlm 80km....
Photobucket
sempat singgah umah sepupu aku, jimi..argh..sedap sajian mee sup deme aritu..
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
moh kita naik bot pusing2,hehehhe....


2 comments:

JiMi said...

huhuhu...aku yg kat sini pun jenuh nak gi ke laut..kena pulak baru ni adik bujang senang mendarat di kuala linggi..seram aku nak bawak famili mandi laut..
yang tu bini aku cakap mee claypot..hehe..resepi sama,cara masak je lain skit...

gbone said...

hahahha..adik bujang senang tu gila babas punya besor jimi...terkojut den tgok gambonye...sib abik la bangkai jer..kalo idop lagi,3 orang muat masuk porut dio tu...

ooo..claypot..aku mmg xbley jumpa spesis claypot,sizzling,wantan ni jimi oi...ekekke