Thursday, February 3, 2011

~2 families goin vacation~

sabtu minggu lepas,famili aku ngan kim saja jalan2 ke bkt merah laketown resort..
lama dh tak pegi,aku pon dh tak ingat bila last,rasanya masa arwah mak mertua aku ada lagi dlu...
hermm...aku bawak gak 2 org anak sedara aku skalik,si aiman dan adriana..
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

yang bawah neh gambo yg disnap oleh sahabat aku,Kim dgn D300s nya..
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
bestnyerrr..selama neh kurang gambo aku msuk blog senirik..ekekke..syok bila ada org skodengkan haritu...
Photobucket
Photobucket

banyak jugek gambo2 yg si Kim ni snap..aku plak kureng energy hari tu sbb mlm sebelum pegi tu aku balik umah kui 4pagi,ride2 borink2 ke ipoh dgn kamal n frenz..nak mandi kt BMLR pon takut sbb rehat x cukup..huhuhu..
apa2pon semua merasa FUN arituhhh..............

No comments: