Thursday, February 3, 2011

::MentipOoLasi::~planet putra~

Photobucket

cuba-cubaan aku untuk menghasilkan sesuatu yang berbeza sebelum ini..nak cuba2 bermain fotografik dan manipulasi..ekstreme tetapi kalo di blending dengan baik,sesuatu photo itu berupaya memukau sesiapa yang melihat...(hahah..dah mula ayat skema & poyo keluor)
ramai orang yang suka mempertikaikan kewujudan photographic ini di persada senifoto,tetapi sebenarnya,dalam dunia digital ini,segala-galanya sudah berubah.tidak seperti zaman main filem dahulu,sukar seseorang utk memanipulasikan karya-karya mereka..
dari dahulu lagi aku ada tekankan akan perkara ini dimana editing photo yang ekstreme itu tidak mendatangkan apa2 masalah kerana ianya salah satu seni yang semakin advance pada hari ini.untuk aku,aku tak kesah...cuma janganlah terlalu over contohnya kucing pon nak diHDRkan,orangpon jadik cacat,air laut jadik kaler oren,langit jadik kaler ijau,dsb..ekekke..itu aku ler..tp semua tak mustahil,sbb semua dh ada org buat..ape nak buat yoppppppp...terime jer leeee...ekekekeke
ada yg clean touch dalam editing,yang bermain dgn lighting set,yang kena dengan tona warna,yang jenis2 mcm itu mmg aku idol...teringin..dan memang aku nak belajar..
aku banned yang gambar asal/original udah tak cantik,pastu nak edit2 bagi nampak lain macam,buatla mcmana pon forsure tak akan jadi punyaaa...

huh..adakah aku udah bersedia utk beli MacbookPro lepas neh???ekekek....

No comments: