Thursday, September 3, 2009

:::mUsik:::~mETaLAsiA live & riTz jamming CliPs~




meleleh hingus aku neok Ritz main start minit ke 6.40 smpi minit last...


aku agak frust bila metalasia dh lama tak keluar album..seolah2 band nih dh berkubur je..
since 1st album diorang aku beli album sampai la yg last.since CDnaz jadik vocal,smpi la si muix..antara yg masyuk ialah duet bersama Ning nyanyi lagu Puspasari..fffuhh..
tapi,skrg mana pegi band nih? sayangg..band bagus..last aku dengar King Shah dh bergiat dlm lumba motor superbike kat track..while sblm tu semua members dok buat xtvt skydiving!!!
heheh..minat aku masa depa dok pakai ESP Kamekaze...juga Ibanez 7strings..
aku harap band ini ada lagi...itu ajer..RUGI kalo lu orang bersara!!!

sumber : youtube
apa pon aku tetap support Local Scene...

No comments: