Tuesday, June 28, 2011

:::iPhoneOgraPHy:::the introduction

bleckberry aku pakai ada la dalam 5 bulan jer..pastu aku dah mula gila2kan iPhone4.blackberry more to frens networking sbb ada BBM(free msg),button easy for facebooking but lack in camera usage..iPhone yg sebabkan aku minat terutama pd penggunaan camera dan Apps nya yg menarik hati aku...tertarik dabomm ya amat..tapi kelemahannya yg ketara ialah aku dah makin kurang berDSLR dah skrg...ekekek..sebab dgn henfon,senang bawak ke sana kemari,siap ada HD video dsb..iskkk..sudah2lah aku promo iPhone neh..bknnya dapat duit pon..heheheh..
kegilaan photography guna iPhone aku selepas ini akan aku abadikan kat blog aku utk dikongsi bersama-sama...

NOTE: semua gambar2 yg aku snap guna iPhone ni adalah dr gambar ASAL yg aku edit(ada juga yg tak edit grafik),menggunakan pelbagai Apps yg didownload,serta pelbagai Apps digunakan utk membezakan antara satu sama lain..Selain itu,aku tetap juga mengambilkira momen yang ingin dirakam bukanlah hanya tangkap muat sahaja,agar impaknya memberi kesan...dan TIADA LANGSUNG diedit menggunakan komputer/photoshop.

Photobucket
~slowshutter train~
Photobucket
~sunset junction~
Photobucket
~the 1st ride~
Photobucket
~classic place~
Photobucket
~the Loves KLCC~
Photobucket
~time & age~
Photobucket
~potret of Gondo~

2 comments:

Dr. Bentara said...

peh... moga aku tak terpengaruh hahaha

gbone said...

beli aaa satuuuuuu Sam....beli jerrrrrrrrr....duik banyokkk..beli jerrrrr