Sunday, June 26, 2011

~my Bro,Saiful Azhar Convo~

Azhar adik aku yg bongsu...selepas Azhar, adik aku sorang lagik Saiful Anuar pulak konvo Degree di Shah Alam tapi aku tak dapat pergi sebab aku ada urusan lain..Mak pergi dgn Azuan ke sana...sungguhpon mak tak sihat sebab sakit saraf dia,tapi dia gagahkan diri utk pergi..
alhamdulillah, tangan mak yg membesarkan kami berjaya menjadikan kami anak2 yg boleh membanggakan dirinya...mak adalah antara org paling gembira...

insyaAllah,tahun depan aku pulak...amin...

Terima Kasih Mak...
Hanya Allah shj yang mampu membalas jasa Mak terhadap kami...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

2 comments:

Dr. Bentara said...

lepas ni giliran kita la nyambut degree anak2 (insyaAllah).

gbone said...

insyaAllah.....