Sunday, June 26, 2011

~riDe to Sadao,Thailand~

10/06 til 12/06/2011
perjalanan yg bersejarah buat aku sebab melepasi border Malaysia dan berjaya jejak ke Thailand hanya dengan motorsikal...!!!dan alhamdulillah jiwa aku cekal utk ke sana even aku ada heart problem...

yelahhh..selalunya aku naik flight..ekekke..
perjalanan sejauh 600km pergi balik yg memenatkan dan bisa melonggarkan semua otot2 serta urat2 aku...
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

video edited by : Braders Bross Softail Gravitas..

konvoi adalah gabungan bersama Braders Malaysia MC dgn Soulrider MG..alhamdulillah perjalanan pergi dan balik dlm keadaan selamat even byk juga rintangan melanda..
cerita,kisah2, selanjutnya sila ke blog motor aku---->http://godsendmg.blogspot.com/
sini-->sadao

1 comment:

Dr. Bentara said...

fuh... ada band ala2 Motorhead tak antara kome2 ni?