Saturday, January 7, 2012

:::bercerita dgn gitar:::~a sTuDio set-uP @HoMe~

sanggup turun KL semata-mata beli audio interface utk musik aku..audio interface neh kira berguna nak buat rakaman mcm studio la di mana bunyik2 peralatan yg kita main,kita masuk dalam audio interface dan computer pastu guna DAW(Digital Audio Workstation) dan beberapa software lain as final program utk hasilkan muzik lebih kualiti...
below antara set-up contoh untuk reference yg aku dh buat:
Photobucket
ni yg aku beli kt CK Musik KL(skrg dh bukak branch kat Ipoh)...

dan bawah ni contoh flow yg diguna:
Photobucket

hasil drpd setting2 tu aku akan tunjuk pd next issue di mana beberapa lagu dh dihasilkan...no more RAW SOUND dr aku..ekekeke..

hmmm..itu aja...
MUSIC CANNOT BE ELIMINATED FRoM MY LIFE!!!!

No comments: