Monday, January 9, 2012

:::bercerita dgn gitar:::~OpEn tHe gAteS~

actually ni salah sebuah video thn lepas..cuma lambat uplod ke blog..
ini 1st attempt aku buat recording pakai program2 yg tak pernah masuk dek akal aku utk aku belajor...semua ini atas semangat senirik nk main musik dan tunjuk ajar dr beberapa rakan dlm grup musik di Facebook.tu yg buatkan aku teruja beli audio interface(AI) disamping guna software2 as DAW dan mixing senirik...
belajor benda yg tak pernah terlintas nk belajor kenkadang menyeronokkkan..hahahah..
lama jugak amik masa nk study(smpi givap pn ada) tp akhirnya berjaya!!!
yeaayyyy...

apapon,terimalah, 'open the gates', BT yg dicompose oleh salah sorg rakan dan semua solo gitar oleh aku..
SILA NAIKKAN VOLUME SPEAKER PC ANDA!!!hahahha..Let's METAL!!!


gears used: LesPaul Epiphone-Zoom GX1N-Mac-Line 6 UX1-PodFarm-Ableton Livelite7-WinMuviMaker

No comments: