Saturday, January 12, 2013

::2013 & tahun kehitaman::

laman sesawang yang memang dah bersawang...aku nak bukak 'pintu' laman rumah aku ni pon kena tempuh macam2 jenih sawang..ekekek..apah dah tak nampak since bulan march 2012 yg lalu lps diceraikan sementara sbb hilang ntah ke mana...keh3... tak lewat utk aku ucapkan hepi nu year pd smua rakan2 blogger..2013...hmmmm... nombor 13 itu sinonim dgn sedikit 'keras','merah', 'hitam' dalam hidup aku...ada cerita yg tidak mampu diceritakan tetapi, aku melihat tahun ini, tahun yg DARK, GOTHIC, KASAR, KECIWA, MARAH, DUGAAN dan macam2 lagik... no more wishlist dan sebagai tok nenek utk aku set kan awal tahun....no more azam2 ni..ni semua menipu dan hipokrit..semua tu sekadar tulis kosong shj..toksah kalian wish apa2 sbb selalunya hasil 'penipuan' semata-mata...hahahaha.... Photobucket happy DARK year buat aku!!!akan aku raikan tahun ini dengan penuh kesuraman dan kepercayaan luar jangka serta ketahyulan, kemomokan hidup... hitam itu gila dan jahat!!! Photobucket  

untuk rakan2 bikers aku yg slama ini maybe mengikuti perkembangan biker-life aku di blog aku yg satu lagi i.e  http://godsendmg.blogspot.com/, yang aku dh buat since 2010 lalu, blog tersebut aku akan tutup dan semua cerita itu akan aku storykan kat blog aku yg ini..
blog ini mana mau aku tutup..SAYANG WEHHHH...dah aku bukak since 2006 dlu..dah dekat 7 tahun dah...hahahahha...

HAIL 2013!!!!

No comments: