Saturday, January 12, 2013

::gRadUaSi akHirNYa::

intro: BLOG DAH LAMA BERSAWANG DAN BAKAL AKTIF BALIK..

akhirnya aku berjaya juga menamatkan pendidikan aku di USM..alhamdulillah..syukur dgn result periksa dan CGPA keseluruhan yg aku perolehi..semuanya berkat doa ibu dan keluarga.. Photobucket thanx juga pd kenkawan aku selama 4 thn di USM esp Haroun, Din, Jepp, Christopher, Bard, Nash,Madz,anak pak Jalal(heehehe) dan beberapa yg lain (you know who u are) yg menemani spjg GILA di sana.. Photobucket Photobucket Photobucket aritu ada dapat tawaran sambung belajar dr USM lagi..tapi aku nk break for a while..tak larat..otak tua..badan tua..tinggal hanya jiwa je muda..hehehe.. dedikasi kan jutaan terima kasih aku pd wifey, Sabreena yg byk beri perangsang pd aku spjg 4 thn lalu..juga kpd Jumidah Alias yg tak putus2 doakan utk anaknya...
no more assignment, no more classes, no more intensive, no more tests and exams but the most important NO MORE THESIS need to be done!!!
but this surely break and stop just for a while..mybe 2,3 years..heheheheh..

Photobucket TAHUN 2013 BAKAL TIADA LAGI IMBAUAN usm MENGHANTUI HIDUP..HEHEHEH.. tapi mybe the journey will continue one day..

outro: 2013 TAHUN DARK!kenapa???nantikan.... :) Photobucket

No comments: