Sunday, June 28, 2009

.:BeRmuLA sAtu LaGi ePisoDe DLm iDoP aKu:.Pt One

hasil titik peluh,aku hamburkan sehabisnya ke satu lagi cita-cita aku setelah sekian lama...
duit boleh dicari,itupon dengan izinNya,namun kepuasan dan kemanisan sepanjang hidup kita bergelar seorang manusia,tiada siapa yg boleh menjadi pengarah filem,melainkan diri kita sendiri...aku tidak sedar diri, tauuu sakit jantung,tapi pada aku, hidup mesti terus....
dengan 'kuda liar' yg aku dapat ini, aku harap aku dapat menjelajah ke dunia ciptaan Allah, melihat keindahan ciptaanNya dgn lebih telus, merasai Alam,mengenal jati diri aku dgn lebih,membolehkan otakku berputar lebih ligat umpama putaran enjin...
episod ini tidak berhenti disini,malah akan bersambung dan bersambung...20 jun,aku bayar cash,trus amik kunci di kedah...ride balik epoh..

306-aku akan menukar hakmilik pada tarikh itu...dan 306,adalah nombor keramat...
Photobucket
kuda liar bunyi petir yg bisa buatku tak lekat rumah lepas nih...hahahha...
PhotobucketPhotobucket
penunggang yg tak sedar diri, sakit tapi ntahhhh...arghhh pedulikan..life must go on,btoi tak???
Photobucket
ni blom make up apa2 lagi...tapi sikit lagi terbang banyak la kepala agung lagi ni.....

snap using:sonyericson K800i & 400D

1 comment:

Maestro Media My said...

yop aku bab motor tu tak kisah la lagi tapi tang mike tu tak pakea baju .. adussss .. kerassss perut aku nak tahan gelak ..

born to ride bro ... ride like a cowboy man ...