Friday, July 3, 2009

.::WeDdinG::.~ the LoVeLy moMents of Azua & fAuZi~

Majlis Pernikahan antara Azua & Fauzi...
1st of all,sori Azua,sebab tak dapat jadik OP photographer wedding ngko...keadaan x mengizinkan.heheh..
actually aku masih tak larat masa pernikahan mereka ni, so aku pass pada sahabat aku, job ini...
tapi on the D-day,aku pegi juga shoot malam tu, teman si Epoi...& itulah wedding sulung yg aku snap selepas keluar hospital setelah sekian lama 'berehat'...

PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

~semoga berbahagia Azua & Fauzi~
thanks Epoi & Jangguttouch, coz sudi terima job...korang memang 'penyelamat' aku...aku dh mati akai aritu...

1 comment:

Anonymous said...

thanx yob.. mau juga dtg... cantek gambar, walaupun tau yob x berapa sihat.... itu membuktikan, walaupun sakit, gambar semua cun2..