Saturday, November 27, 2010

~hAri PeMOtOnGaN kEpALa~rated 18SX

hehehehe..bukan potong kepala..tp potong kulup kepala tote anak aku..
sungguhpon aku xde di sisi depa tapi, alhamdulillah..semuanya berjalan lancar pada 22hb November 2010 lalu (sehari slps aku adakan kenduri doa selamat), hari yg sama aku admitted ward KPJ.Aku berbisik pada wife,agar teruskan proses 'penyunatan' kedua-dua putera aku itu,even aku takde,dan tak perlulah kensel..lagipon aku dh mintak bantuan adik2 lelaki aku utk bantu temankan wife..
so dgn rasa berat hati,wife aku tinggalkan aku sorang2 kt ward buat sementara,utk selesaikan 'mission possible' di PoliKlinik Dr Azhar,Station 18,beberapa km jer dr umah kami..

seperti apa yg diceritakan wife, pd jam 3 ptg semua berjalan lancar cuma si abang sulung, Muzzammil jer menangis(walhal dh nk masuk drjh 6) tak habis2 bertanyakan aku..
antara kata2 dia "mana ayahhh??ayah kata nk temankan kami?ayah dh mungkir janji! macam2 ayah dh pesan pd kitaorang,at last ayah plak takder...tak boleh ke ayah masuk spital lepas sunatkan kami??"..teresak-esak dia, kata wife aku..
wife aku hanya mampu beralasan yang "ayah masuk hospital..sakit kuat..dah tak sempat nk tunggu teman korang sunat..kes ayah lagi emergency.."...exactly lebihkuang gitu lah dialog yg diceritakan wife...huhuhu..sebak juga aku masa wife citer kt spital malam tu..nk wat cemana...

wife aku pon satu hal..kesian aku kt dia..dok terkejor ke sana kemari (klinik-->umah mak bt gajah-->KPJ ipoh-->Lahat)..besor jasa wife kita dikala kita jatuh sakit..Allah yg mampu balas jasa baik dia..
hermm..ada beberapa keping gambo yg dikirim adik aku yg dia smpat snap dr henfon blackberry(BB) dia..sorry to say..heheh..BB even byk function dr segi tenet,resolution kamera dia still xleh celen kamera cabuk sonyericson aku(ater..cabukpon lens carl zeiss)...hahahha....tapi at least, rakaman peristiwa tetap dapat dimemorikan..paduli hapa...hahahah..

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

aku and wife nak ucapkan berbanyak2 terima kasih pada mak, semua adik2 dan famili aku yang membantu proses 'pemotongan kepala' Muzzammil & Muadzam ini berjalan lancar dan selamat...selepas neh nanti anak yang bongsu si Muzzaffar plak...hahahha..tunggu dia besar sok..

1 comment:

mangkuk statik said...

Gilo babi! Selambe kau letak gambar en zakaria anak kau!Abes awek2 satu sekolah dah usha konek dia!
Muahahhahaha.
tapi macho la dia sebab tak nangis!