Monday, November 8, 2010

MELEPAS LA AKU: Iron Maiden @Singapore!!!

Photobucket

MELEPAS!!!
itu jer yg mampu aku cakap...GERAM!!!arrrrrrghhhhhhhhHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!
tak dapat teman nok pegi...sebab teman dh beli tiket nak ke Medan bwk famili berjalan..memang le bukan same date,tapi hanya beberapa hari jer lepas tuh...masalahnya sudah tentu DUIT!!!
kalo dak tertarik jugak aku dgn pakej yg ditawar Sam Bentara di Blog dia-->Krenmaut .
banyak jugak coverage tentang konsert ni di situ.

aku tak bleh nk pinda dh trip ngan famili tuh...ater mana la teman tau Iron Maiden nk datang Singapore 4,5 bulan sudah...adehh..sbb book tiket Air Asia tuh pon dh 4,5 bulan lepas.....biasalaa..stended aku la tuh..berjalan masa ada pakej2 menarik dr AA.pempaham la,berabis RM ribu2 jugak nanti tuh..rasanya tak larat la pulak aku nk berabis lagik dlm bulan yg sama..mesin chop duit aku dh tempah tak sampai2 lagik..hahahha...ke S'Pore neh kurang2 abis dkt RM1K..(tiket dlm rm400+,blom campur hotel,minyak,kudap2,goodies lagik).. :)

Photobucket

apa2pon..komer yg metal2 tuh,pegi la konsert neh..tapi claim Metal...!!!
bukan senang nk tunggu grup Super Otai neh datang Singapore...dtg Malaysia langsung la jangan harap..hermmmmmm...nmpknya aku layan jerla Final Frontier neh dlm keter smpi bohsan...ekekek..
MELEPASSSSSSSSSSSSS esp nk layan 'Talisman' live!!!

No comments: