Friday, May 15, 2009

.:HePi bEsDaY to Me & FLy in JulY:.

ouFffff..today aku dah 35.
alhamdulillah,aku masih boleh menikmati hidup ini dgn keluarga,wife,mak,adik2 ,kawan2 dan semua di sekeliling aku..
syukur kpd Allah.Moga2 ditambah lagi rezeki, keimanan dan umur berpanjangan.
selalu aku ngan wife pabila harijadi masing2,kami akan ambil cuti,tengok wayang,makan2,dpt gift,tp kali ini mkin dedua alpa kot,ekkekekke...takper..bukan perkara wajib dan penting pon.
ermm..gift pon dh dpt pagi tadi...Thanks honey for the bau-bauan 'berkekalan' yg indah semerbak...

Photobucket
ermm..aku pon tak sabar juga nk tunggu july.
pada mula aku arituh nk kensel,tapi insyaAllah aku harap aku sihat tubuh badan dan boleh pergi
bercuti on July nanti.trip kali nih hangkut semua anak2...puas hati!!!
ke mana??hahahha....tungguuuuuuu...tapi yg nyata ke luar negara.barat laut malaysia..ekekek..
flight tiket semua dh book..
banyak juga duit aku abis tahun nih nampaknya....
yaa betulll...banyakkkk..tmasukla kos perubatan aku bebaru nih.
dan last 2 weeks pon, masuk 1.5hp aircond kat bilik dan beli katil & tilam..ekek..tinggi la bil bulan ni..tapi, dek kerana Allah juga rezeki2 nih telah dan akan 'datang' kpd kita...

urusan tanah pon macam nk start nmpaknya..alhamdulillah,ada rezeki,dapat la aku...thnks kawan2 yg bagi beberapa option dan cdgn pd aku.aku really appreciate.benda nih bukan sesuatu yg main2.
aku beli Dslr & gadget2 aku pon aku tak sesusah ini nk buat decision.

No comments: