Monday, May 4, 2009

:::MeLukiS di LaUt & peSiSirNya:::

Photobucket
~umpama kuda-kuda di langit~
lihat awan di hujung sana..cahaya petang dan awan yang seumpama kumpulan kuda liar...
aku suka melihat keindahan seumpama itu..kurniaanNya berbeza hari ke hari...

Photobucket
~menongkah arus~
gigih untuk belajar dan mengenal apa kurnian Tuhan yang boleh digunapakai sementara di dunia...

Photobucket
~belahan sang biru~
akhirnya apa yang terhasil ialah kejayaan yang tiada terdapat pada orang lain...
termasukla aku..tak reti teman nak main surfboard nih...dah tak usaha mana nak tau..

Photobucket
~kayu,crumpler,KutaBeach&aku~
bergambar kenangan di lokasi jauh utk disimpan sebagai salah satu tanda syukur pada Allah...
(maaf-tak pernah dibuat aku pakai shortpants,ingat nk terojon laut pagi tuh,tp tak jadi..ekekek)

p/s aku doa agar aku sentiasa sihat utk aku pergi 'mengembara' lagi di duniaNya...

2 comments:

iman said...

Salam bro, get well soon. 1st time aku comment dalam blog ko. Aku doakan semoga dipanjang umurkan dimurahkan rezeki.

ImAn.

gbone said...

thanks iman...ko pon sama..jaga diri,makan minum...ekeke..