Sunday, May 24, 2009

::seLfPotRaiTure::~theComebaCk~

Photobucket

theComeback?heheh..sebenarnya gambo nih adalah shutter pertama Dslr aku yg aku tekan
sejak aku kuar spital bln 4 arituh...tu pon just pakai timer jer..
sebab?yerlaaa...aku nih lurus bendul..ikut pesan doc.jgn heavylift..mmg Dslr tuh x seberat mana,
tapi kalo dh campur dgn lenses,grip,masuk bag pulak,kan jadi 'beban' jugak tu..
ermm..memang aku rindu nak shoot mcm dulu semula...so,aku rasa dah tempoh sebulan lebih lepas discharge nih,rasanya aku bleh buat dah 'hobi' aku nih sikit2...
dan aku nk ucapkan berbanyak maaf kpd org2 berikut,sebab terpaksa tolak job wedding mereka:
Norazua@Wa,Anchoy, Boy,Meor(sbg wakil sepupu beliau),sebab ...yerlaaa..aku malas nk take risk.
aku mohon maaf bebanyak...

Another cool story,dua tiga hari ni pulak, USM dh kuar result online.tapi not full result,just a provosional result bgtau Lulus or gagal subjek yg diambil.
Alhamdulillah,syukur kpd yg satu, aku lulus semua kertas periksa aku,semua subjek...
sedih pon ada..sebab masa periksa dulu aku tgh betul2 sakit dan lepas operate.

aku tak malu nk cerita- even sblm aku pergi exam utk salah satu paper i.e Organizational Behaviour,aku siap menangis sorang2 kat umah dan dalam kereta...mengenangkan
'betul ker apa yg aku buat nih?'..beberapa rakan, even ahli kuarga aku pon siap nasihat, soh aku amik MC dan hantar ke USM,mintak tangguh semester..tapi aku ambik la jugak akhirnya..nak lawan/fight for my own future la kunun..ciess..hehe,...kalao ikut mmg aku tak larat dah masa tu...GIVE UP!!!
yerlaa..aku dgn ada mslh takbleh tido baring(tido duduk) smpi melecet punggung!,tido pon tak cukup selama 2 weeks sebab asyik batuk2 kat umah(air byk lg dlm paru2 masa tu),then aku stayed up smpi 2,3,4 pagi...
x kesah berapa points yg aku bakal dapat,gred yg bakal aku terima,janji aku Lulus..
Allah shj yg tahu...dan Allah juga yg bagi aku semua rezeki ini...
Syukur pd Dia...
thanks kpd wife aku yg byk bagi dorongan( i luv u babe),rakan2 aku,keluarga esp mak aku,my collegues(CC, miza,kak esah dll) kt ofis yg tak henti2 tya khabar aku masa aku cuti MC dan exam,kwn2 facebook aku yg bg galakan jgak(u know who u r)...dan semualah..senang....
:)

No comments: