Saturday, August 15, 2009

.:TRAveL:.~@KLCc~

sebelum kami berlepas ke Phuket tempohari,sempat jugak kami bersiar-siar kt KLCC..
but the weather not so good..haze..jerebu dan udara tak sihat...
yang jadik touristguard kami adlh adik ipar aku,Aizan dan ApaiMadrasing..heheh..
si Aizan@Achik dh pregnant 8 bln..
aku tak larat kendong 7million aku..nk wat camne..semangat nk shoot pya pasal..
bawak2 depa mandi dulu kl pool..Muadzam kuarantin sbb demam...iskandar dgn si Muzzaffar jer diijinkan mandi..siannn...
sebabkan dh tak larat n nk jaga respiratory aku(alasann..) aku turut melarikan diri masuk dlm KLCC merayap..esp redah kedai Levi's, Crumpler dan Canon...pastu berehat2 dgn Muadzam(anak aku no 2) kt foodcourt pekena cincau ngan cucoq..ekek..KLCC pekena mende2 tue...
dahlah..lalut2..gambaq tak paste lagik..
ermmm..sila2...
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kat pool byk main slowshutter@TVMode...
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

ermm..itu ajer..TAPI nantikan next pixs..gambo Muadzam bersama Pili kesayangannya di dpn KLCc..hahahahahha....

gambo2 Phuket?ermmm...nantilah,,malas nih...
chow...

No comments: