Wednesday, December 9, 2009

~Pelabuhan Butterworth Utara (NBCT)~

salam,
siang tadi,giliran aku plak melawat rakan skolah aku Miezan & Det di Butterworth..
ermm..sempat jugak aku mengeshoot dgn dia.tapi shoot agak lewat sbab kami lebih kepada bersembang2 maklumlah lama tak jumpa..shoot bila2 bleh shoot kan?nampaknya persahabatan lebih penting dari hobi..ekekke..
Det ceritakan asam garam dia buat bisnes kontraktor dia.Alhamdulillah,dia dh lama ada lesen kelas B,F rupanya..sanggup berenti lecturer Politeknik utk buat bisnes sendri.dari ceritera dia,memang payah masa nk naik dulu,sblm smpi dh senang skrg..
manakala Miezan,adlh budak batch aku yg baru bejinak2 dgn Dslr.buat masa nih,batch kami,kami berdua jer baru main kamera bagak nih...ekekek...
erm okelah...teokjelah gambar x seberapa aku..
Photobucket
Photobucket
Photobucket

kalo ikutkan mmg aku tak puas hati lagi..sbb tripod tak ada,timing x cun sgt,lens UWA aku tinggal ipoh etc...
mcm nk kena ripit je?

7 comments:

mkhalidibrahim said...

alahai..bru tau hang kat penang rupenye~ sayang nye. kalu x leh lepak dah.

miezanz said...

bila2 nak repeat, just give me a call...

nash said...

uihh..cun..cun

Anonymous said...

bro, cantik gambar.. aku pon tak perasan ada tpt batu kat Penang port tu hehe..

sori.. aku bz sgt ngan keja.. lagipon keta ada kat workshop

GPX said...

bro, cantik gambar.. aku pon tak perasan ada tpt batu kat Penang port tu hehe..

sori.. aku bz sgt ngan keja.. lagipon keta ada kat workshop

seblom ko balik ipoh.. leh la pekena teh tarik ka..

GPX

GPX said...

bro, cantik gambar.. aku pon tak perasan ada tpt batu kat Penang port tu hehe..

sori.. aku bz sgt ngan keja.. lagipon keta ada kat workshop

seblom ko balik ipoh.. leh la pekena teh tarik ka..

GPX

fiziskandarz said...

perrkghhhh bro xder tripod pun gamba adalah sungguh gempak i like! i like! [ anyways havent heard from u in a while now, hope u're doing well, living well ] :)