Sunday, October 24, 2010

~bArAnG keSAyAnGAn dAh diJUaL~

Photobucket

bebaru neh,1 item kesayangan aku dah dijual.
Lense putih 'berbahaya' aku Canon EF 70-200f2.8L dijual pd seorg chinese.pagi aku iklankan dlm Photomalaysia.com,petang deal,mlm trus diambil COD oleh buyer.begitu mudah bila menjual barang panas ini!!!!almaklumlah...lense nih antara buruan.kalau depa nk beli baru pon pelaburan mau dlm rm5-6K...
aku bukan takmo pakai dah lense neh,tp memandangkan aku dh mcm ni, dan lense tu plak dh rasa terlalu berat bagi aku,kalo attached kt body 7D aku lagi laa...maka aku jualla drpd dok bersawang nanti,kesian la plak...
merata dh pegi lense neh ikut aku ..setiap kali job wedding pasti bawak.pastu masa aku ke Bali, Phuket, dulu pon, usaha jugak bawak jalan skalik..ekekkeke..sebab lense neh power dia boleh amik zoom dan skodeng...hahahhaha...
skrg..no more..rindu plak aku pd dia..huhuhuh...
barang yg lepas jgn dikenang, ye dak?
TAPI,skrg dh ada pengganti juga...satu lense 'L' berjalur merah yg lebih ringan tetapi lebih sharp telah pon berjaya dibeli..hahahha...
patah tumbuh hilang berganti la pulak...ekekkeke...

No comments: